top of page

RECLAMATII

PROCEDURA PENTRU RECLAMAȚII
 

Deși oferim produse de înaltă calitate, este imposibil să excludem probabilitatea livrării unui produs defectat sau cu o eroare în procesul de fabricație. Știm că fiecare reclamație este un proces neplăcut și încercăm mereu să o rezolvăm conform dorințelor clientului. Pentru a evita eventualele conflicte, menținând în același timp o relație de prietenie, vă rugăm să citiți procedura noastră de reclamații.

În cazul oricărei probleme cu produsul, contactați-ne imediat. În cele mai multe cazuri, schimbăm produsele aflate în garanție cu unele noi. În cazul în care produsul nu este în stoc, vom încerca să vi-l expediem cât mai curând posibil sau vă vom returna contravaloarea produsului.

În cazul în care preluați coletul de la transportator și observați produsul deteriorat după despachetare, vă rugăm să ne informați imediat. Vom avea nevoie de o fotografie a cutiei, o fotografie a ambalajului interior și una cu produsul deteriorat.

Reclamațiile referitoare la produsele primite se fac în momentul recepționării lor și nu mai târziu de 24 de ore de la ridicarea/primirea coletului. Nu ne asumăm responsabilitatea și nu putem fi trași la răspundere pentru eventualele neplăceri create de firma de curierat cu care lucrăm, cum ar fi: întârzieri, tarife, etc.

Livrarea incompletă sau deteriorată trebuie notificată imediat prin e-mail, la adresa wistik.ro, trebuie să scrieți un raport de reclamație în prezența curierului și să-l trimiteți fără întârzieri nejustificate prin e-mail sau poștă către vânzător. Reclamația suplimentară, cu privire la livrarea incompletă sau la deteriorările externe ale bunului livrat, nu privează consumatorul de dreptul de a depune reclamație, dar oferă vânzătorului posibilitatea de a demonstra că nu există niciun conflict în legătură cu contractul de cumpărare.


Reclamațiile se pot face la adresa de e-mail office@wistik.ro sau puteți apela Serviciul Suport clienți la unul din numerele de contact disponibile pe site.

 

Perioada de garanție

Garanția reprezintă angajamentul Vânzătorului față de Cumparator de a restitui prețul plătit, prețul de reparare sau prețul de înlocuire a Produsului, fără a solicita costuri suplimentare, în situația în care Produsul nu corespunde condițiilor enunțate pe site, în declarația de conformitate a Produsului sau în alte documente de însoțire a produsului.

Produsele cu utilizare pe termen lung, vândute în magazinul nostru online, sunt acoperite de garanția legală de conformitate – 24 luni de la data livrării. În cazul în care durata medie de viață a produselor respective este mai mică de 24 luni, atunci perioada de garanție se limitează la acea perioadă specifică.
 

Revendicarea garanției
 

Vă rugăm să ne anunțați la adresa noastră de e-mail office@wistik.ro, unde specificați produsul deteriorat și defectele acestuia.
 

Metoda de retur va fi stabilita telefonic între Cumparator si Vanzator.
 

Vom examina produsul defectat și conform acordului dvs., fie vă livrăm o marfă noua, fie vă returnăm prețul complet.
 

Nu trimiteți niciodată mărfurile înapoi, dacă nu ați primit o notificare prealabilă pe e-mail!
 

Produsul poate fi returnat la adresa: 

SC Wistik SRL
Strada Unirii 14, Sighetu Marmatiei, Maramures, Romania.

Datele de contact pentru gestionarea reclamațiilor:

Email: offcie@wistik.ro

bottom of page